Dag 16 & 17 - Joshua Tree, Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu Dag 16 & 17 - Joshua Tree, Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu

Dag 16 & 17 - Joshua Tree, Lake Havasu

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Jan, Marijke, Joran en Mara

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Mara was al om zeven uur op om Ilse te feliciteren met haar verjaardag . Zij gingen al vroeg de stad in en moesten dus vroeg ontbijten. Jan heeft langs het strand hard gelopen (7 km). Rond negenen vertrokken we richting Joshua Tree. We hadden een prachtige tussenstop in Palm Springs. We zijn met de aerial tramway (soort kabelbaan) naar 3300 meter hoogte gegaan en hadden daar een prachtig uitzicht over de bergen en het woestijngebied. Na een lekkere lunch zijn we weer naar beneden gegaan en zijn we verder gereden naar Joshua Tree National Park. We hebben een mooie wandeling gemaakt in de Hidden Valley. Het was een fantastisch mooi gebied met rotsen en aparte bomen en cacteeën. Na de wandeling gingen we naar onze camping in 29palms. Het was inmiddels al acht uur. We hebben gegeten en de foto’s gekeken en daarna hebben Joran en Mara nog een film gekeken.
We waren allemaal al vroeg op vanwege de warmte. We hebben weer heerlijk ontbeten en gingen op tijd op pad naar Lake Havasu City. Tijdens onze rit door Joshua Tree hebben we een jonge coyote gezien. In Parker zijn we even gestopt om een rondje door de Walmart te lopen en om een taco bij de TacoBell te eten. Daarna zijn we naar onze camping gereden en hebben we de rest van de middag bij het zwembad gelegen. We hadden een prachtig uitzicht en hebben lekker gezwommen, gelezen en een puzzeltje gemaakt. Ik heb nog een paar wasjes gedraaid en gekookt en nu zijn we allemaal in de camper aan het relaxen. Morgen gaan we naar de Grand Canyon en hebben we misschien weer een paar dagen geen Wi-Fi.
-Marijke

• 08 Augustus 2014 - 09:59

T.Greet:

Geweldig wat jullie allemaal zien en wat leuk dat je ook bekenden tegen komt.
    Practig zwembad op deze camping.
    Wij zijn klaar om naar Nederland te gaan, verlangen er naar om alle family te zien.