Dag 5 - Visalia, overnachtingsplek - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu Dag 5 - Visalia, overnachtingsplek - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Visalia, overnachtingsplek

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Jan, Marijke, Joran en Mara

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

De 2e dag met onze camper zit er bijna op. Het was een dag waar we nog even moesten wennen aan het leven in de camper. Zo moesten we allemaal tijdens onze eerste nacht in de camper wennen aan de temperatuur, waardoor we allemaal vroeg wakker waren. We ontbeten buiten met toast, wafels en fruit. Na het ontbijt gingen we ons klaar maken voor vertrek, iets voor 9 uur vertrokken we van de camping. Tijdens de rit hebben we goed om ons heen gekeken naar het mooie woestijnlandschap, dat een beetje lijkt op een maanlandschap lijkt. Na een stuk van 2 uur, hebben we een grote stop gemaakt bij Calico, een ghost town. Dit was een leuk cowboystadje, dat in de middle of nowhere ligt, met een schitterend uitzicht. Half 5 kwamen we aan bij onze 2e camping, na het inchecken gingen we gelijk door naar de supermarkt om nog de laatste dingen te kopen. Mara, ma en ik hebben nog gezwommen terwijl pa zich aan het voorbereiden was voor de rit van morgen. Morgen gaan we naar Sequoia, dit kan betekenden dat we eventjes geen internet hebben, de volgende blog kan dus wat later komen.