Dag 24 t/m 27 - Las Vegas (14 t/m 17 aug.) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu Dag 24 t/m 27 - Las Vegas (14 t/m 17 aug.) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu

Dag 24 t/m 27 - Las Vegas (14 t/m 17 aug.)

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Jan, Marijke, Joran en Mara

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dit zijn inderdaad de laatste verslagen van onze vakantie. Het verslag van Las Vegas is iets uitgelopen maar is nu af, geschreven door mams. Hierna komt nog 1 Orlando verslag en dan is onze vakantie alweer voorbij…. Het was leuk om deze site bij te houden, ook voor onszelf ^^ We gaan nu nog even genieten van onze laatste dagen in Orlando, wat zeker gaat lukken!

Las Vegas
Wat een stad en wat een hotels!!
We hadden een heel weekend om zo veel mogelijk te zien. Donderdag, toen we van Zion kwamen, hebben we lekker rustig aan gedaan, aan het zwembad gelegen op de camping en plannen gemaakt voor de komende dagen.
Vrijdag hadden we de camper vlakbij Mandelay Bay geparkeerd en hebben we de hotels bekeken die het zuidelijkst op The Strip lagen. Waanzinnig hoe groot en luxueus ze zijn en hoeveel gokkasten en –tafels ze hebben. In New York New York hebben we de rollercoaster die om èn door het hotel gaat gedaan. Hij was iets te heftig voor mij maar Joran en Mara hebben ervan genoten. Later hebben we de fonteinshow bij Bellagio bekeken en nog veel meer gaafs gezien. Aan het eind van de dag zijn we naar een Mexicaans restaurant gegaan en hebben we heerlijk gegeten. Vanaf het restaurant moesten we een uur teruglopen naar de camper en zijn we naar de camping gereden.
Zaterdag hebben we eerst de camper ingeleverd (alles goed gekeurd, ook het deukje in de bumper, alleen iets te veel miles gereden) en daarna een taxi naar ons hotel genomen. We zaten op de 28e verdieping van Circus Circus. Eerst even onze spullen neergezet en het hotel verkend en daarna zijn we weer de stad in gegaan. We zaten nu noordelijk op The Strip en gingen daar de hotels bekijken. Bij het Venetian Hotel hebben we een gondeltochtje gemaakt. We eindigden bij Hotel Paris, daar hebben we genoten van een heerlijk buffet. Vervolgens zijn we teruggelopen en hebben we bij Mirage ‘de vulkaanuitbarsting’ gezien, een prachtig schouwspel van vuur. We waren alle vier behoorlijk gaar dus hebben we de rest van de avond op de hotelkamer gerelaxt. Onze laatste dag in Las Vegas hebben we gebruikt om nog wat souvenirs te kopen (in de largest giftshop in the world), om Fremontstreet te zien en om toch een klein gokje te wagen. Helaas heb ik niets gewonnen maar Mara heeft op de afdeling met wat meer kermisachtige spelletjes wel 2 keer gewonnen. Om 19 uur zijn we met een taxi naar het vliegveld gegaan om naar Orlando te vliegen voor onze laatste vakantieweek. Wat fantastisch allemaal!
- Marijke

• 20 Augustus 2014 - 08:01

Tante Greet:

Bedankt Marijke leuk verslag over Las Vegas, veel plezier in Orlando.
    Liefs voor alle vier vanuit Arnhem van t.Tonny, o.Loek, o.Jaap en t.Greet.