Dag 4 - Californië, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu Dag 4 - Californië, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan, Marijke, Joran en Mara Hofmeester - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Californië, Las Vegas

Door: Mara

Blijf op de hoogte en volg Jan, Marijke, Joran en Mara

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Even een wat korter berichtje in vergelijking met de vorige. Vandaag was het een lekkere, rustige reisdag. We waren al vroeg op het vliegveld, het inchecken ging vandaag gelukkig zonder problemen. Het ging zelfs erg snel! De vliegreis duurde ongeveer 5 en een half uur, met een tijdsverschil van 3 uur van New York en 9 uur verschil met jullie. We hebben alle 4 goed kunnen slapen tijdens de vlucht en het ging zo voorbij. De bagage ging ook snel, en omdat het een binnenlandse vlucht was konden we zo doorlopen naar de taxi. We gingen naar de plek waar we onze camper zouden ophalen. Daar kregen we uitleg over het gebruik van de camper met een filmpje. Het zijn veel dingen, maar het is gewoon even wennen. Toen reden we naar onze 1e camping, paps had het al heel snel onder de knie om een 8 meter lange camper te besturen, het ging erg goed. We hadden even onze campingplek bekeken en toen zijn we doorgereden naar een grote supermarkt om de 1e inkopen te doen. We zijn goed geslaagd en hebben inmiddels al campingstoelen, tafeltjes, een broodrooster enzovoort. Daarna hebben we alles een plekje gegeven in de camper en lekker even gezwommen in het zwembad hier. Even afkoelen, het is hier namelijk behoorlijk heet. We hadden beslist om deze avond gewoon op de camping te blijven en lekker uiteten te gaan hier in het restaurant. Joran was het nagegaan en tot nu toe heeft hij elke dag een burger gegeten. Nu liggen we allemaal in ons bed in de camper, iedereen heeft een beetje z'n eigen hoek. Morgen staan we weer redelijk vroeg op en hebben we onze langste rit naar de volgende camping. Trusten!
-Mara

• 27 Juli 2014 - 07:52

Maria:

He Hallo, wat ontzettend leuk zo`n reisverslag je kan het volgen dag na dag en wat maken jullie veel mee.
    Ik hoop dat Vegas leuk is en vooral dat jullie wat winnen.
    Hier alles goed en mooi weer. Na Vegas moeten jullie lang rijden he succes. en veel plezier.
    Have Fun R & R.

• 29 Juli 2014 - 14:04

Tante Greet:

Hi Mara, iedere ochtend kijken we snel of er weer een reisverslag van je is. We vinden het erg leuk om te volgen wat jullie allemaal zien en doen. ik denk dat er geen WI FI is op de camp ground waar jullie zijn. Hele fijne dagen, weken gewenst en veel liefs voor alle vier.

tante Greet

• 31 Juli 2014 - 21:03

Jan, Marijke, Joran En Mara Hofmeester:

Halloo, vanavond komen verslagen van afgelopen dagen, we hadden inderdaad geen Wi-Fi.